onsdag 4. august 2010

Award

Jeg har fått en award! Ble veldig stolt da, har ikke fått noe sånt før ;)
Den skjønne damen jeg har fått awarden av heter Olga Marie. Hun er en veldig kreativ og flink scrapper! Ta en titt her for å se alt det fine hun lager :)



Reglene for denne awarden er:
1. Link back to the person who nominates you for this award
2. Pass it along to 7 other inspiring bloggers
3. Share 7 things about yourself

Her er 7 blogger som jeg liker veldig godt (i tillegg til Olga Marie sin :) )
- Majas hobbykrok: hun syr mange fine ting, og i tillegg har hun lagt ut mange oppskrifter som er enkle å finne frem til
- G-Anette`s Kreativiteter: her finner man mange fine strikkeklær, og i tillegg legger hun ut litt oppskrifter (anbefaler Isipisi lua!)
- Enels kaos: en av mine to supre søstre! Hun lager masse fint (både syr og strikker) Kan vel si at hun er min "håndarbeidsmentor", er litt overrasket over at hun ikke blir lei alle spørmålene mine ;)
- Frk. Ubeleilig: dette er en tøff dame som skriver ting jeg kjenner meg godt igjen i. Anbefaler virkelig en tur inn her! I tillegg syr hun masse fint, som f.eks den kule chairbear`en :)
- Frekkesen inc: en supersnerten dame som blogger om alt mulig (kanskje mest om søte LykkeLeah), masse moro her!
- LillMi`s hobbyboble: dette er også en dame som scrapper og lager de mest utrolige ting!
- Kreative Chattém: en sprudlende dame med en kjempefin blogg!

Så var det å finne på 7 ting om meg selv da..
- Favorittisen min er mint med sjokolade
- Jeg synes høsten er den beste årstiden
- Cosmopolitan er favorittdrinken
- Til høsten blir jeg student igjen, og gleder meg masse!
- Jeg har satt over 300 sprøyter på meg selv
_ Jeg har sydd 1 ting og ønsker meg symaskin til bursdagen
Mitt første skikkelige strikkeprosjekt var en barnegenser som fremdeles ikke er ferdig..

5 kommentarer:

Mariii sa...

Åå !! En award !! Jisses !!
Tusen takk altså :)

Wenche sa...

grattis med award og takk for awarden jeg fikk:) så utrolig koselig

G-Anette sa...

Ååå, så morsomt!! Tusen takk! Dette varmet :) Min første award :)

G-Anette sa...

Og så flott at du liker Isipisi-lua! Gleder meg til å se bilde av dine. Jeg har ikke laget Isipisi-hals, men hadde noen halser i Eskimo som jeg la ut bilder av i mars. Kanskje det er de du tenker på. Hvis du ønsker en slik type hals, altså "rett opp og ned" tror jeg det bare er å legge opp litt færre masker enn til lua, og så strikke vrangbord både oppe og nede så blir det sikkert fint :)Kanskje lurt å strikke vrangbord løst eller på litt tykkere pinner slik at den blir mest mulig rett. Hmm, tror sannelig jeg må prøve meg på det :)

Miriam sa...

Takk for tips, det skal prøves :)
Falt helt for de luene, blir nok hals og kanskje noen pulsvarmere i samme stil snart ;)