mandag 25. oktober 2010

Kampen mot brystkreft

Oktober er måneden mange velger å sette fokus på kampen mot brystkreft. En dag jeg surret rundt i bloggverdenen kom jeg over en dansk blogg, Støt brysterne og vind!
Det er en dansk dame som har opprettet en innsamling som går til kampen mot brystkreft, og alle som donerer penger får lodd på ting som er donert til bloggen hennes. Trekningen er 1. november, så om du har lyst til å bidra med noe er det fremdeles tid :)
Jeg fikk lyst til å donere noe av et jeg har laget, og valget falt på et sett med øredobber og ring i pastellfarger, samt en Isipisi lue og hals i knallrosa (den er virkelig knall rosa, ikke den kjedelige fargen som er på bildet..)



Blogglisten

4 kommentarer:

Hildes Scrappeunivers sa...

Så snill du er som gir bort de fine tingene til en så viktig sak! ♥

Ha en fin dag!

Klem fra Hilde

Chatrine sa...

Så fine ting! Det er snilt av deg å donere tingene bort:o)

Ha en super fin dag!

SUADDA sa...

Vad kul att du vill vara med i min utlottning!
2 lotter till dig! =)

Kristine sa...

Så flott gjort av deg! Jeg vet med sikkerhet at luen er kjempegod ;)