onsdag 17. november 2010

Ineffektivitet

Det har visst blitt litt dårlig med denne bloggingen for tiden.. Tenkte gjennom det i går, og fant ut at det er tre grunner til det:

1. Det er så mye jeg har lyst til å gjøre, og elsker å begynne på nye ting. Det det da går ut over er å få fullført de påbegynte prosjektene.
2. Pleier å vente til ting er ferdig før jeg tar bilde av dem og eventuelt blogger om det (og det tar jo sin tid..)
3. Jeg glemmer rett og slett å legge ting ut i bloggen..

Nå har jeg masse luer, halser og pulsvarmere som ikke er blogget, masse øredobber og ringer som hverken er blogget eller lagt ut på epla, et påbegynt "oppussingsprosjekt" som har tatt litt tid, i hvert fall 13 utklippete syprosjekter, samt over 20 strikkeprosjekter som nesten er ferdige (inkludert to som er eget design :) ).
Allikevel frister det mer å begynne på noe nytt.. Ja, jeg er håpløs! ;)


Blogglisten

3 kommentarer:

enel sa...

He he... er det en familiesvakhet?

Stine Westmoen sa...

Hehe. Fort gjort. Men her kommer et spark bak så du blir ferdig med ett prosjekt i alle fall. For jeg har veldig lyst til å se mer av det du lager!

Hva med en liten regel? Før du begynner på noe nytt må du fullføre to prosjekter du har liggende? På den måten får du gjort ferdig noe samtidig som du får fullført to!!

Mie fra Mies Mirakler sa...

hehe ikke så lett å få tid til alt man må få gjort ferdig ;) *♥*