tirsdag 10. januar 2012

Angry birds lue

En nevø fikk angry birds lue i julegave:

(Han er ikke lei seg eller noe, prøvde å være "angry" ;) )
Luen er strikket i Rubin. La opp 96 m på pinne 3,5, vrangborden er strikket med vridd rett og vrang for mer fleksibilitet. Fuglen er brodert på, mønsteret er det samme som dette. Gutten var ganske fornøyd, selv om gul ikke lenger var en av favorittene da julaften kom. Tror kanskje jeg må strikke ting i flere farger fremover, slik at jeg treffer på dagens favorittfarge ;)

Blogglisten

8 kommentarer:

Guri sa...

Tøff! Og før du vet ordet av det kan gul være favorittfargen igjen, tenker jeg :)

Anne Line sa...

Synes lua var kjempetøff:)
Håper gult blir kult etterhvert.

enel sa...

Farge spiller tydeligvis ingen rolle, den har vært i daglig bruk siden jul ;)

Marianne sa...

Kjempefin lue, heldig han som fikk den:)
Du har en flott blogg og lager mye fint:)Legger meg til som følger.
Hilsen fra Marianne

Lotta sa...

Kul den var!

Lotta sa...

Kul den var!

Lena Marie, LillMi sa...

Hei hei:)
Takk for kommentar inne hos meg!! Kakeforma kjøpte jeg i Kiel... (burde igrunn kjøpt med meg mange jeg kunne gitt bort for har ikke sett sånne i Norge)

Kjempekul lue, den hadde mannen her i huset digga!:D

Olga Marie sa...

Knalltøff!!! Nååå er jeg endelig tilbake i hobbyverden! =D
Håper at dere har hatt en kjempefin jul. Skal kikke litt på bloggen din nå, hva som har skjedd disse åtte månedene når jeg har vært i babytåka =P Gleeeder meg! *kvalitetstid*