onsdag 16. februar 2011

Marius ♥

Da er første utfordring på Strikkere i gang, og temaet er: Marius!
Synes dette mønsteret er så fint, og det er moro å tenke på alt det forskjellige man kan lage med utgangspunkt i ett mønster. Gleder meg til å se om det faller i smak hos strikkere rundt omkring, og å se hva folk finner på :)

Selv om jeg ikke kan være med selv så måtte jeg jo lage noe til startskuddet, så da ble det en liten lommebok:


Den er strikket i rubin, på pinnenr. 3. Er strikket i fargene brun og offwhite, og jeg har sydd på en brun glidelås og offwhite fôr.
Bruker den forrige lommeboka jeg lagde hele tiden, så kanskje det er på tide å bytte den ut? ;)

Blogglisten

4 kommentarer:

Maria sa...

Nok engang,knall søt pung. Blir frista selv her nå.

Olga Marie sa...

Ooo lekker!
Den var bare kjempesøt. Skjønner godt at du bruker det fine du lager hele tiden, jeg har noen øredobber jeg bruker flittig, pluss ei lue som snuppa brukte ofte til den ble for snau ;)
Flinka!

Renathe sa...

Liker bloggen din :) Smart lommebok!
Skulle vært med på utfordringen, men aldri prøvd meg på marius.. men spent på neste utfordring ! :)

Elisabeth sa...

Hvordan sletter jeg innlegget jeg lagde? :) Ikke meninga å gjøre noe feil! :)