fredag 11. mars 2011

Leeenge siden

Oi, nå er det lenge siden det har kommet en oppdatering her! Med 100% skole, 100% jobb og en eksamen som nærmer seg strekker ikke døgnet til.. Har så mye jeg skulle gjort men ikke får tid til, og det er så frustrerende! Noen som kjenner seg igjen?..
I tillegg blir det litt ekstra med bloggen Strikkere, og jeg er i gang med å strikke en ting til neste utfordring som kommer på onsdag :)
Har strikket et par lommetøfler da:



Ønsker dere alle en fin helg! Her skal fridagen nytes med eksamenslesing (og litt strikking innimellom ;) )

Blogglisten

3 kommentarer:

Snuppesnella sa...

Fine lommetøfler du har strikket !

Jeg har selv strikket maaange.
Trodde at disse var no nymotens greier, inntil jeg fann oppskriften i et gammelt strikkehefte fra 1950 !!!

Så de kunne det før i tiden også. ;)

Myrte ♥ sa...

Søte lommetøfler =)

Kjenner igjen at tiden ikke strekker til. Ser frem til skolefri!

Håper du får en koselig helg =)

carina sa...

så mye fint du strikker! legger meg til som følger her:)